تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

طرح ملی «از فجر تا نوروز» برای ارتقای سلامت در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

  • کد خبر : 13072
  • 09 بهمن 1398 - 8:11
طرح ملی «از فجر تا نوروز» برای ارتقای سلامت در آذربایجان‌غربی برگزار می شود
رییس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: طرح ملی «از فجر تا نوروز» با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی آحاد جامعه در استان برگزار می‌شود.

اکرم مهدی‌زاده بیان کرد: این طرح به منظور ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت بدنی، افزایش امید به زندگی و نشاط در بین آحاد جامعه از دهه فجر امسال تا نوروز ۹۹ در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ورزش و تفریح سالم در بین آحاد جامعه با تشویق عموم مردم به ورزش و فعالیت بدنی و معرفی و احیای بازی‌های بومی و سنتی مناطق مختلف کشور و آشنایی با رشته‌های متنوع ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این طرح ملی است.

 

رییس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌پیمایی، دو همگانی، ورزش‌های تفریحی و جشنواره‌های ورزشی است و با محوریت اداره‌های ورزش و جوانان و همکاری دستگاه‌های مرتبط در مکان و فضاهای مناسب اعم از بوستان‌ها، پارک‌ها و مجموعه‌های تفریحی برگزار می‌شود.

 

مهدی‌زاده خاطر نشان کرد: مشارکت حامیان مالی، اسپانسرها، اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهم و موثری در ترویج و تبلیغ ورزش‌های همگانی در جامعه دارد.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کارکنان دولت از دیگر برنامه‌های مدون تا پایان امسال است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.