تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

علما باید دایره جذب شوندگی مردم به اسلام و انقلاب را گسترده کنند

  • کد خبر : 16744
  • 06 مهر 1399 - 10:02
علما باید دایره جذب شوندگی مردم به اسلام و انقلاب را گسترده کنند
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، رسالت علما در شرایط فعلی را ترسیم مبانی خطوط قرمز نظام اسلامی و در راس آن‌ها امنیت پایدار برای مردم دانست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  در جلسه هم‌اندیشی علما و روحانیون سردشت که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به رسالت سنگینی که در شرایط امروز بر دوش علما به ویژه در شهرستان‌های مرزی است، اظهار کرد: علما باید دایره جذب شوندگی مردم به اسلام و انقلاب اسلامی را گسترده کنند.

سردار شهسواری افزود: روحانیون در مناطق مرزی باید به عنوان نماینده دین و نظام، خط قرمز نظام اسلامی یعنی امنیت پایدار را برای مردم توصیف و ترسیم کنند تا شاهد تحکیم این مقوله مهم در نقاط مختلف باشیم.

وی افزود: همت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌ها برای برقراری امنیت پایدار ستودنی است و در این زمینه شاهد هستیم که با همراهی ائمه جماعات و مردم ساکن در این مناطق هر روز در زمینه امنیت دستاورد‌های جدیدی کسب می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه نگاه سپاه دولتی و محدود به حزب خاص نیست و از هر دولت و حزبی حمایت می‌کند، بیان داشت: بنابر فرمایش رهبر انقلاب، تنها جبهه بندی که داریم بر اساس دلدادگی به کشور، انقلاب و اسلام و بدون نگاه قومی، حزبی و فردی است که شامل انقلابی و غیرانقلابی می‌شود و در این خصوص بدون نگاه‌های خاص وارد عرصه شده‌ایم.

سردار شهسواری ادامه داد: اجرای پروژه‌های فاخر در زمینه‌های مختلف نشان دهنده نگاه غیرسیاسی و غیرحزبی سپاه است و در این زمینه هر کمکی از سوی دولت‌ها درخواست شود، همچنان پای کار خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران استانی و شهرستانی دولت همراه با مسئولان امنیتی و ائمه جمعه برای ایجاد «امنیت پایدار مردم محور» تلاش می‌کنند و خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای از استان در زمینه اجرای برنامه‌های امنیت‌محور

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ابراز داشت: تمام اقدامات محرومیت زدایی و مردم‌یاری سپاه در راستای تحکیم امنیت پایدار است، امروز شاهد هستیم که امنیت در تمام مرز‌ها بومی شده است.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه تمام مدافعان امنیت از فرزندان خود شهر‌های مرزی و استان هستند، گفت: این قدمی خوب برای اشتغالزایی مردم بومی است که در حد توان خود انجام داده‌ایم.

وی در پایان سخنان خود در خصوص توانمندسازی مردم تصریح کرد: باید به گذشته نگاه کنیم که چه راهی را آمده‌ایم و در چه وضعیتی قرار داشتیم. ایستادگی ما در شرایطی اتفاق افتاده که دشمنان دنبال براندازی بودند، اما نتوانستند با ریشه تنومند انقلاب اسلامی مقابله کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.