تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

عملکرد استان در رسیدگی به پرونده‌های قضایی قابل قبول است

  • کد خبر : 15285
  • 03 تیر 1399 - 8:33
عملکرد استان در رسیدگی به پرونده‌های قضایی قابل قبول است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عملکرد استان در رسیدگی به پرونده‌ها و ارائه خدمات به مردم قابل قبول بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با مدیران دادگستری آذربایجان غربی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: با حضور حجت الاسلام والمسلمین رییسی در قوه‌قضاییه شاهد تحول در این قوه هستیم و عملکرد استان نیز در رسیدگی به پرونده‌ها و ارائه خدمات به مردم قابل قبول بوده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم شاهد روزی باشیم که پرونده‌ای برای جرایم در دادسراها تشکیل نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با ابراز نارضایتی از برخی بداخلاقی و تندخویی‌ها توسط قضات دادگستری با مردم تصریح کرد: کار حوزه قضایی در رسیدگی به مشکلات مردم بسیار سخت و مشکل است و به لحاظ اجرای عدالت در جامعه و احقاق حقوق مردم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنید تا برای اجرای هر چه بهتر وظایف خود و ادامه مسیر شهدا و عمل به منویات مقام معظم رهبری از خداوند متعال استمداد و یاری بخواهید.

حجت الاسلام قریشی با تأکید بر حفظ استقلال قاضی در صدور حکم و احقاق حقوق مردم به ضرورت حفظ شئون اخلاقی و نحوه برخورد با مردم تأکید کرد و ادامه داد: از قضات در دادگاه‌ها و دادگستری‌ها انتظار می‌رود در نحوه تعامل با مردم کرامت و اخلاق حسنه را مدنظر داشته باشند زیرا بیشتر مراجعه مردم و ناراحتی‌ها از قضات، به خاطر بدرفتاری‌ها و بد اخلاقی‌هاست.

وی تاکید کرد: امیدواریم با تدبیر مناسب و تذکرات لازم شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان به ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام گرفته از سوی دادگستری تأکید کرد و افزود: اقدامات خوبی در دادگستری استان و شهرستان‌ها انجام می‌گیرد که باید مردم در جریان این اقدامات قرار بگیرند و با توجه به این ضرورت باید با برنامه‌ریزی و تعیین سخنگو فعالیت‌های انجام گرفته را براساس ضوابط قانونی به اطلاع مردم برسانید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.