تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

عملیات دفاع بیولوژیک همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

  • کد خبر : 14032
  • 05 فروردین 1399 - 8:08
عملیات دفاع بیولوژیک همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: عملیات دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» با حضور ۷۰ هزار بسیجی به همراه یگان‌های جنگ نوین سپاه در استان برگزار می‌شود.

سردار حبیب شهسواری روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: این عملیات با حضور یگان‌های نیروی زمینی، رده‌های بسیج شامل گردان‌های بیت المقدس و پایگاه‌های مقاومت، مراکز بهداشی، درمانی و خدماتی و نیز گروه‌های جهادی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: عملیات دفاع بیولوژیک از فردا، ششم تا ۱۵ فروردین به مدت ۹ روز همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای عملیات، قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارزیابی توان تخصصی رده‌ها و مراکز خدماتی و درمانی در مقابله با بیوتروریسم است که در قالب ضدعفونی و گندزدایی تمام معابر، محورها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

 

سردار شهسواری خاطر نشان کرد: نمایش اقتدار رده‌ها و یگان‌های عملیاتی، ارزیابی توان عملیاتی و تخصصی یگان‌ها اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و آموزش در حوزه جنگ نوین و بهداری رزمی در صحنه واقعی، تهدیدات بیوتروریسم، بیولوژیک، شناسایی و احصای کمبودها در راستای ارتقای توانمندی عملیاتی متناسب با تهدیدات بیولوژیک از دیگر اهداف عملیات است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.