تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی ارومیه از دوشنبه تعطیل می شود

  • کد خبر : 13873
  • 25 اسفند 1398 - 5:20
شهردار ارومیه گفت: جهت پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از دوشنبه تعطیل می شود.

محمد حضرت پور ۲۴ اسفند ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جهت پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از روز دوشنبه تعطیل می شود، بیان کرد:  رانندگان ناوگان تاکسیرانی نیز در این شرایط سخت ، می توانند فعالیت نکنند  که در قالب بسته های حمایتی از آنها  حمایت می شود.

 

وی افزود:  با توجه به اینکه ویروس کرونا یک بحران اجتماعی و تبعاتی دارد لذا باید در این روزها به اشخاصی که با کاهش درآمد مواجه می شوند توجه ویژه کرد و در این راستا صاحبان سرمایه و خیرین به این اشخاص  کمک کرده تا دچار مشکلات مالی در تامین مایحتاج زندگی نشوند .

 

شهردار ارومیه  تصریح کرد:  با تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری ارومیه از مستاجران شهرداری چون دکه داران، سرقفلی مغازه ها و غرفه داران تا پایان خرداد ماه با کاهش ۵۰ درصدی اجاره بهاء  نسبت به اخذ کرایه اقدام می کند و همچنین پرداخت عوارض پسماند  برای همه منازل و کسب  و پیش برای کسبه و اصناف تا پایان خرداد ماه رایگان است.

 

حضرت پور با اشاره به ضد عفونی کردن معابر توسط نیروهای شهرداری ارومیه، خاطر نشان کرد:  روزانه  ۴۰هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت ضد عفونی کردن معابر در سطح شهر ارومیه مصرف می شد که این رقم اکنون ۲ برابر شده است، که علاوه بر معابر اصلی  و پرتردد، معابر فرعی و حاشیه  شهر نیز ضدعفونی می شود.

 

وی ادامه داد:  جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا،  مردم قرنطینه خانگی و در خانه ماندن را رعایت کنند.

 

شهردار ارومیه با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان ممنوع است، گفت:  از شهروندان درخواست داریم جهت پیشگیری از شیوع کرونا از رفتن به مسافرت های نورزی اجتناب کنند چرا که مراکز اقامتی خارج از استان نیز مسافران نوروزی را نمی پذیرند وهمچنین در حال حاضر تمامی مبادی ورودی شهر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز بصورت پیوسته  کنترل می شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.