تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

فعالیت ۴۱شرکت دانش‌بنیان در بورس

  • کد خبر : 16417
  • 15 شهریور 1399 - 17:52
فعالیت ۴۱شرکت دانش‌بنیان در بورس
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در تابلوی ارزشگذاری بورس ۴۱شرکت دانش‌بنیان با ۲۸۰ هزار میلیارد تومان ارزش در حال فعالیت هستند.

سورنا ستاری در حاشیه سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید محدودیت و موانع رشد و توسعه علمی شرکت های دانش بنیان آذربایجان غربی رفع شود و با جلساتی که امروز تشکیل شد، امیدواریم حمایت جدی از سوی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور انجام شود تا بتوانیم به استانداردهای لازم در این خصوص برسیم.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد دانش بنیان اتفاقات خوبی افتاده است و در حال حاضر بیش از ۵۳۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت دارند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: در حال حاضر در تابلوی ارزش‌گذاری بورس ۴۱ شرکت دانش‌بنیان با ۲۸۰هزار میلیارد تومان ارزش در حال فعالیت هستند.

ستاری با اشاره به اینکه آذربایجان غربی و ارومیه باتوجه به نزدیکی به ترکیه دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در این زمینه است، تصریح کرد: به دلیل داشتن نیروی انسانی متخصص و توانمند در دانشگاه های استان، آذربایجان غربی می تواند مسیری برای توسعه دانش و حتی صادرات محصولات دانش بنیان باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.