تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی از ویژگی های جامعه منتظر است

  • کد خبر : 14232
  • 21 فروردین 1399 - 7:00
مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی از ویژگی های جامعه منتظر است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی از ویژگی های یک جامعه منتظر است و جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در این مسیرپیشگام بوده است.

حجت الاسلام شبستری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) بیان کرد: مهدویت راه رسیدن به حق، تعالی و رمز حیات و هویت شیعه است.

 

وی با اشاره به اینکه باید جامعه را به سمت مهدویت باوری سوق دهیم،افزود: کسانی که انتظار حضرت مهدی (عج) را می کشند و منتظر ظهور آن حضرت هستند باید در آماده سازی زمینه ظهور پیشگام باشند.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نمی شود منتظر ظهور حضرت مهدی(عج) بود و در مسیر آن حضرت حرکت نکرد، خاطرنشان کرد: مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی از ویژگی های یک جامعه منتظر است و جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در این مسیرپیشگام بوده است.

 

حجت الاسلام شبستری اظهارکرد: کسانی که پرچم دار مبارزه با ظلم هستند زمینه سازان ظهور منجی هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه ایران جز معدود کشور هایی است که پرچم دار حمایت از مظلومان در اقصی نقاط جهان است، اضافه کرد: جلوگیری از چپاول بیت المال، گام برداشتن در مسیر دستورات حضرت مهدی(عج) و جلوگیری از گسترش فساد در جامعه از دیگر ویژگی های یک جامعه منتظر است.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.