تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

متقاضیان مسکن ملی باید حداقل ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند

  • کد خبر : 17543
  • 01 آذر 1399 - 11:24
متقاضیان مسکن ملی باید حداقل ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند
معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: متقاضیان مسکن ملی تا اتمام پروژه 300 میلیون تومان حداقل باید پرداخت کنند.

جلال تقی در تشریح و پاسخگویی به تعدادی از شبهات و شایعات منتشر شده پیرامون پروژه اقدام ملی مسکن با تاکید براینکه، بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی همه افرادی که در مهلت مقرر فرایند ثبت نام را تکمیل و پیش پرداخت را واریز کرده اند، در پروژه مسکن ملی، واحد دریافت می کنند، افزود: البته در مورد ماکو فعلا در مورد تخصیص متقاضیان به پروژه ها اتفاقی نیفتاده و نحوه تخصیص، با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو بعد از تعیین ظرفیت بارگزاری اراضی طی روزهای آتی مشخص می شود.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، افزود: نکته مهم در طرح اقدام ملی مسکن، ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی توسط متقاضیان است که در این صورت متقاضی متخلف از طرح اقدام ملی حذف خواهد شد.

وی در ادامه، گفت: نکته مهم دیگر برای واگذاری واحد در طرح اقدام ملی مسکن، تکمیل آورده متقاضی در زمانبندی مشخص شده برای تکمیل واحدهاست، اگر کل هزینه های ساخت شامل مجوزها، هزینه ساخت واحد، انشعابات، محوطه سازی و آماده سازی رو در نظر بگیریم، متقاضی در دوره ساخت بر اساس نرخ روز حداقل باید ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کند.

اسلام شادلو رئیس اداره راه وشهرسازی ماکو نیز با بیان اینکه هیچ متقاضی از طرح ملی مسکن حذف نخواهد شد، گفت: تمامی متقاضیانی که ۴۰ میلیون تومان به حساب مسکن واریز کرده اند (وضعیت آنها در سامانه اقدام ملی، افتتاح حساب شده است) صاحب مسکن می شوند.

وی در ادامه بر شایعه قرعه کشی برای نهایی شدن ثبت نام این پروژه اشاره کرد و افزود: منظور از قرعه کشی صرفا برای تعیین موقعیت زمین برای متقاضی است، در غیر این صورت هیچ شخصی حذف نخواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ماکو در ادامه همچنین با اشاره به وضعیت تعدادی از متقاضیان که توسط سامانه از ۲۵ آبان ماه ۹۹، وضعیت آنها توسط سامانه حذف شده گفت:  به علت عدم تامین زمین یا تعداد بیش از حد متقاضی، تعدادی از متقاضیان  در حالت ذخیره قرار گرفته اند، چنانچه در آینده زمین تامین شود برای آن دسته متقاضیان نیز اطلاع رسانی با پیامک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.