تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

مختومه شدن تمامی پرونده‌های تعزیراتی حوزه بهداشت و درمان در استان

  • کد خبر : 15317
  • 05 تیر 1399 - 14:05
مختومه شدن تمامی پرونده‌های تعزیراتی حوزه بهداشت و درمان در استان
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان ۱۱۴ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال‌ شد که همه آنها مختومه و برای متخلفان جریمه یک میلیارد و ۱۱ میلیون ریالی تعیین شد.

محمد اقوامی اظهار داشت: در طول سه ماه نخست امسال سه هزار و ۹۴۶ پرونده وارد شعب تعزیرات استان شده و ۹۹ درصد از آن‌ها مختومه شده است و در نهایت تاکنون متخلفان کالا و خدمات حدود ۳۹ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: در حوزه بهداشت، دارو و درمان ۱۱۴ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال‌ شد که همه آنها مختومه و برای متخلفین جریمه یک میلیارد و ۱۱ میلیون ریالی تعیین شد.

اقوامی تصریح کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز دو هزار و ۶۲۰ پرونده ارسال شد که در این میان ۹۸ درصد مختومه و ۲۸۵ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال جریمه برای متخلفین صادر شده‌ است.

اقوامی تصریح کرد: گرانفروشی، تقلب، کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، احتکار و فروش اجباری و عدم اجرای ضوابط از جمله تخلفاتی به شمار می رود که مشمول مجازات است.

وی تصریح کرد: طی سه ماه گذشته ۶۶۱ فقره تخلف عدم درج قیمت٬ ۸۳۵ فقره گران فروشی٬ ۲۳۳مورد تقلب ۴۹۲ مورد کم فروشی۹۲  فقره عدم ارائه فاکتور، ۸۱ مورد تداخل صنفی٬ ۶۱ فقره عرضه خارج از شبکه و ۲۲ فقره ضرر و زیان به اشخاص به اداره تعزیرات اعلام شده است.

اقوامی گفت: مجازات در این پرونده‌ها شامل جزای نقدی، قطع سهمیه، نصب پارچه، تعطیلی صنف و لغو پروانه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.