تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در استان برگزار می شود

  • کد خبر : 15694
  • 30 تیر 1399 - 8:32
مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» در استان برگزار می شود
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی گفت: مرحله دوم رزمایش "ایران همدل" در آستانه عید سعید قربان در آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

عزیز سهندی اظهار داشت: در آستانه عید سعید قربان، مرحله دوم رزمایش “ایران همدل” طی روزهای آینده در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، این پویش مردمی برای کمک‌رسانی به نیازمندان آذربایجان‌غربی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ضمن دعوت عمومی از مردم نیک اندیش استان برای خلق حماسه مجدد، اظهار کرد: مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، تجلی مهر و ایثار مردم بود.

وی افزود:  خیران و مردم نیکوکار می توانند کمک های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل را از طریق شماره کارت امانی شرعی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ به‌صورت سریع و ایمن واریز کنند.

سهندی تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش با همت مردم و همراهی مسئولین استان ۱۲۰ هزار بسته غذایی به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا شده بود که بلافاصله توزیع شد.

وی تاکید کرد: در شرایط حساس اقتصادی و با توجه به فراگیری بیماری منحوس کرونا، نیازمندان بیش از پیش چشم انتظار کمک‌های نوعدوستانه مردم خیر و نیکوکار بوده و مشارکت در این طرح خداپسندانه علاوه بر پاداش دنیوی، اجر اخروی را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.