تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مردم قدردان زحمات کادر درمانی هستند

  • کد خبر : 15916
  • 14 مرداد 1399 - 10:35
مردم قدردان زحمات کادر درمانی هستند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کادر درمانی بسیار خوب عمل کردند که این امر، جایگاه این قشر را بین مردم بسیار ویژه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: عنوان شهدای راه سلامت از سوی مقام معظم رهبری به عزیزانی که جان خود را در این راه فدا کردند، افتخاری بس بزرگ است و خداوند متعال نیز جبران این تلاش‌ها را خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مردم نیز قدردان این زحمات هستند و هر زمان اطلاعات را خوب به مردم رسانده ایم، مردم نیز همکاری کرده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز ممنوعیت اجتماعات تاکید کرد و ادامه داد: اما نباید تعارضی در این پیام‌ها و اجرای آن وجود داشته باشد و اینگونه نباشد که فاصله‌گذاری‌ها و محدودیت‌ها در برخی جاها رعایت شود و در برخی رعایت نشود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: اطلاع رسانی از طریق روحانیون نیز به مردم موثر خواهد بود و می توان از این ظرفیت نیز بهره برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بیان کرد: به دلیل همدلی و همراهی خوبی که در استان وجود داشت، بیماری کرونا مدیریت شد ولی نیازمند مشارکت همگانی در کنترل کرونا هستیم .

دکتر جواد آقازاده اضافه کرد: رهنمودهای هوشمندانه و موضع‌گیری‌های ارزشمند مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات در کنترل این بیماری بوده است.

وی اظهار کرد: هرچند استان در وضعیت هشدار قرار دارد، ولی اینگونه تلقی نشود که ویروس وجود ندارد و به معنای تمام شدن کرونا نیست بلکه همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و شستن مرتب دستها با آب و صابون و همچنین بر ممنوعیت اجتماعات تاکید می کنیم .

وی با اشاره به اینکه ۸۶ درصد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در بیماران بالای ۶۰ سال بوده است، افزود: طرحی را آماده کرده ایم که در آن سازمان‌هایی که به افراد بالای ۶۰ سال ارائه خدمت می‌کنند، تمهیداتی را در جهت کاهش مواجهه این افراد با ویروس و کمترین حضور در اماکن عمومی و ادارات و بانکها فراهم کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.