تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

مردم و مسئولان نباید در اجرای طرح فاصله‌گذاری در استان سهل‌انگاری کنند

  • کد خبر : 14229
  • 21 فروردین 1399 - 6:57
مردم و مسئولان نباید در اجرای طرح فاصله‌گذاری در استان سهل‌انگاری کنند
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای دقیق و جدی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی طی روزهای آینده باید ادامه یابد و مردم و مسوولان نباید در این خصوص سهل‌انگاری کنند.

دکتر جواد آقازاده روز چهارشنبه در بیست‌وششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی بیان کرد: رعایت فاصله‌ اجتماعی مورد تایید همه مراجع بهداشتی و پزشکی دنیاست و باید روز به روز در این خصوص اهتمام بیشتری از سوی مسوولان و مردم صورت گیرد.

 

وی افزود: پیشرفت‌های بسیار زیادی نسبت به روزهای نخست شیوع بیماری کووید – ۱۹ در خصوص شناخت رفتار این ویروس و نحوه انتقال بیماری صورت گرفته که همه آنها را اطلاع‌رسانی کرده و به طور کامل پیاده ‌می‌کنیم ولی در راستای اجرای هرچه بهتر پروتکل‌ها در این خصوص، همکاری همه نهادها و آحاد مردم نیاز اساسی است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان تصریح کرد: همه ما باید با توجه بیشتر به توصیه‌ها، از تداوم شیوع روزافزون بیماری جلوگیری کنیم تا برنامه‌ریزی‌های تکمیلی برای کنترل این ویروس اجرایی شود.

 

دکتر آقازاده خاطرنشان کرد: بیماریابی از جمله مهمترین اقداماتی است که برای کنترل بیماری کووید – ۱۹ در سطح استان انجام می‌شود.

 

وی اضافه کرد: تجربه‌های بسیار خوبی در خصوص بیماریابی در کشورهای مختلف وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همراهی دیگر نهادها، از این تجربه‌ها نیز برای موفقیت در مقابل کرونا استفاده کنیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان با تاکید بر اینکه نباید در مقابل بیماری کرونا خوش‌خیال باشیم، اظهار داشت: پروتکل‌های مصوب در خصوص مقابله با این بیماری در همه شهرهای استان در حال انجام بوده ولی روند شیوع و فوت بیماران در شهرهای مختلف متفاوت است که در حال بررسی چرایی این موضوع هستیم.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.