تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مردم گران‌فروشی مرغ را به ۱۲۴ اطلاع دهند

  • کد خبر : 17598
  • 04 آذر 1399 - 8:45
مردم گران‌فروشی مرغ را به ۱۲۴ اطلاع دهند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هیچ کس حق‌گران فروشی نداشته و بنابراین مردم می‌توانند نشانی مرغ فروشی‌هایی که اقدام به گران فروشی می کنند را به ۱۲۴ اطلاع دهند.

غلامرضا بابایی با اشاره به اینکه سازمان صنعت و معدن استان به موارد گران‌فروشی مرغ رسیدگی می‌کند اظهار داشت: روزانه حداقل ۴۵ تا ۵۰ تن مرغ به یخچال توزیع می‌شود تا شوک حاصل از کمبود مرغ شکست شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه براساس تصمیم‌گیری مسئولان کشوری در گذشته، جوجه‌ریزی به مدت ۱۰ روز انجام نشد، بنابراین هم اکنون مرغ‌های عرضه شده در بازار به اندازه جوجه هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین موضوع نظارت و عرضه مرغ بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و سازمان جهاد کشاورزی نیز کار توزیع آن را بر عهده میگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته ۲۳۳ مرغ‌فروشی استان بر اثر گران‌فروشی مبلغ دو میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان جریمه شده و برای مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها نیز جریمه ۶۰۰ میلیون تومانی ثبت شده است.

بابایی تاکید کرد: هیچ کس حق‌گران فروشی نداشته و بنابراین مردم می‌توانند نشانی مرغ فروشی‌هایی که اقدام به گران فروشی می کنند را به ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.