تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

مصرف آب شرب در ارومیه ۲.۷ مترمکعب در ثانیه است

  • کد خبر : 17030
  • 26 مهر 1399 - 11:47
مصرف آب شرب در ارومیه ۲.۷ مترمکعب در ثانیه است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهر ارومیه تحت پوشش این نهاد است، گفت: مصرف آب شرب در مرکز استان، ۲.۷ مترمکعب در ثانیه است.

علیرضا رضوی اظهارداشت: نیم مترمکعب این میزان از تصفیه خانه شماره یک و ۱.۵ مترمکعب دیگر نیز از مدول اول تصفیه خانه شماره ۲ ارومیه تامین می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، ۴۰ حلقه چاه آب نیز در مدار بهره برداری در ارومیه قرار دارد که از ظرفیت آنها هم برای تولید آب مورد نیاز شهروندان به طور کامل استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افزایش قابل توجه مصرف آب در ارومیه با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: همه ظرفیت های تامین آب در مرکز استان به کار گرفته شده تا مشکل قطعی آب نداشته باشیم.

رضوی با اشاره به آغاز احداث مدول دوم تصفیه خانه آب شماره ۲ ارومیه در شهریور امسال، تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این طرح تا تابستان سال ۱۴۰۲ به مدار بهره برداری وارد شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که به تدریج با همراهی بخش خصوصی و پیمانکار تامین و مصرف خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.