تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بالغ بر ۳۱ هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت در استان مصرف شد

  • کد خبر : 15635
  • 26 تیر 1399 - 10:50
بالغ بر ۳۱ هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت در استان مصرف شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۳۱ هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان مصرف شده است.

ارسلان شکری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به ۱۲ کیلومتر عملیات لکه گیری و بالغ بر ۲۴ کیلومتر عملیات روکش و در مجموع نزدیک به ۳۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان لکه گیری و روکش شده است.
وی افزود: بیشترین حجم عملیات لکه گیری در محور‌های فرعی استان با نزدیک به ۷ کیلومتر و بیشترین حجم عملیات روکش آسفالت هم در محور‌های روستایی استان با بالغ بر ۹ کیلومتر و سپس راه‌های اصلی به طول نزدیک به ۶ کیلومتر انجام گرفته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به روکش آسفالت ۳ کیلومتر از بزرگراه ارومیه – مهاباد تصریح کرد: مهمترین محور‌های اصلی که در آن‌ها روکش انجام گرفته شده می‌توان به محور‌های: نقده -پیرانشهر، ارومیه -اشنویه و اشنویه – پیرانشهر اشاره نمود.
شکری در پایان با اشاره به محور‌های روستایی که از ابتدای سال در آن‌ها عملیات لکه گیری و روکش آسفالت انجام گرفته از محور‌های روستایی گوگ تپه در ارومیه، کاسورده پیرانشهر، اسلام آباد سردشت و عذاب – سیدتاج الدین – دلجلو خوی نام بردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.