تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

مصرف بیش از ۳۵ هزار لیتر مواد گند زدا جهت ضدعفونی معابر ارومیه

  • کد خبر : 15032
  • 18 خرداد 1399 - 10:39
مصرف بیش از ۳۵ هزار لیتر مواد گند زدا جهت ضدعفونی معابر ارومیه
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: روزانه به صورت متوسط بیش از ۳۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معابر شهری استفاده می شود.

امیر سحابی با بیان اینکه از۳ اسفندماه ۹۸ شهرداری ارومیه با آماده باش کامل، عملیات پاکسازی و ضدعفونی را در تمام نقاط شهر آغاز کرده است،اظهار داشت: با آغاز ویروس کرونا شهرداری ارومیه با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه از جمله سازمان مدیریت پسماند، آتش‌نشانی، میادین، آرامستان و مدیریت بحران عملیات ضدعفونی معابر را به صورت شبانه و با همکاری نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، یگان ویژه و بسیج را انجام داده است.

وی افزود: روزانه به طور متوسط ۳۵ الی ۱۰۰ هزار لیتر سم‌پاشی در جهت ضدعفونی معابر و اماکن مختلف به انجام می‌ شو و این عملیات همچنان درحال اجرا است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در خصوص اجرایی شدن عملیات مختلف ضدعفونی و پاکسازی شهر توسط نیروهای مجرب شهرداری تصریح کرد: از جمله عملیات انجام شده توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی و پاکسازی محلاتی است که مشکوک به ویروس کرونا گزارش شده اند علاوه بر این نیروهای شهرداری زباله های این محلات را در ساعت ۲۱ شب به صورت ویژه و با خودرو انحا می شود.

سحابی خاطرنشان کرد: تمامی اماکنی که توسط مرکز بهداشت به شهرداری ارومیه گزارش داده شده است، با اطلاع رسانی و مجهزسازی نیروهای آتش‌نشانی برای پاکسازی و ضدعفونی این اماکن اقدام می کنند و تاکنون نیز هیچ مورد مشکوکی به ویروس کرونا در بین نیروهای شهرداری دیده نشده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری ۲۴ ساعته در آماده باش کامل برای پاکسازی و ضدعفونی مناطق گزارش شده مشکوک به ویروس کرونا هستند و ساعات کاری مشخصی ندارند، بیان کرد: نیروهای شهرداری با امکاناتی کامل اعم از ۲دستگاه مه‌پاش، ۷دستگاه کارواش، ۳۰دستگاه سم‌پاش و ۲۰دستگاه سم‌پاش در سازمان آتش‌نشانی در حال پاکسازی مناطق آلوده شهر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد:  شهرداری ارومیه تاکنون ۲۱۰هزار جفت دستکش لاتکس،۵۱ هزارو ۷۰۹ عدد ماسک و لباس‌های مخصوص در اختیار پرسنل شهرداری قرار داده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.