تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

مهمترین رسالت مادران جامعه امروز تربیت فرزندان انقلابی است

  • کد خبر : 12662
  • 19 دی 1398 - 9:00
مهمترین رسالت مادران جامعه امروز تربیت فرزندان انقلابی است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه مادران در شرایط حساس کشور ،تربیت فرزندان انقلابی است.

حجت الاسلام مجتهد شبستری امروز ۱۹ دی ماه در مراسم گرامیداشت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی و شهدای همراه که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، بیان کرد: مادران جامعه امروز سلیمانی پروران انقلاب هستند و وظیفه آنها پرورش و تربیت فرزندان انقلابی در شرایط حساس کشور است.

 

وی افزود: بانوان باتربیت فرزندان خود در آینده امثال سردار سلیمانی ها در جامعه تربیت خواهند کرد و جای این شهید را خالی نخواهد گذاشت.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هر کسی از  مسیر ولایت جدابیفتد متضرر خواهدشد، تصریح کرد: تمام دوران زندگی شهید سلیمانی درمسیر و خط رهبری حرکت کردن بود و شهادت ایشان وحدت را بین ملت ها تزریق کرد.

 

حجت الاسلام شبستری با اشاره به عملیات حمله سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی در عراق اظهار داشت: عملیات دیروز علیه آمریکا کمی دل های داغ دیده را آرام کرد ولی انتقام سخت همانا نابودی آمریکا در منطقه است که به بزودی انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) اذعان داشت: بعد از پیامبر، حضرت زهرا جهاد مستمر را شروع کرد تا نگذارد اسلام ولایتی حذف و اسلام خلافتی را جایگزین آن کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.