تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

مهمترین هدف انجمن کارآفرینان استان اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار است

  • کد خبر : 17284
  • 15 آبان 1399 - 8:37
مهمترین هدف انجمن کارآفرینان استان اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار است
مدیرعامل انجمن هنری بانوان کارآفرین آذربایجان‌ غربی گفت: توانمند‌سازی زنان سرپرست‌ خانوار گام مهمی در ارتقای سطح فردی و اجتماعی آنان است.

مدیرعامل انجمن هنری بانوان کارآفرین استان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طول سه سال اخیر اظهار کرد: زمینه‌های اصلی فعالیت‌های این انجمن طبق اهداف و اساسنامه عبارت است از حمایت از زنان سرپرست خانواده و اهتمام در توانمند‌سازی در مهارت‌آموزی این زنان است.

وی افزود: همچنین کارآموزی در زمینه مشاغل خانگی و صنایع‌دستی و معرفی تولیدات محلی زنان روستائیان و عشایری و نیز تلاش در جهت ارتقای سطح زندگی و حقوق فردی و اجتماعی و اقتصادی در تعلاملات جامعه از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

مدیرعامل انجمن هنری بانوان کارآفرین استان تصریح کرد: تمامی این اهداف و  فعالیت‌ها از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی برای گروه‌های هدف و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و ارائه تولیدات در این نمایشگاه‌ها است تا توانمندی‌های افراد آموزش‌دیده به معرض نمایش گذاشته شود.

وی افزود: انجمن هنری بانوان کارآفرین استان  و سازمان فنی‌ و حرفه‌ای از طریق فعالیت‌های آموزشی توانسته، تاکنون ۳۰۰ نفر را با همکاری برخی ارگان‌ها در رشته‌های مختلف هنری به صورت گروهی و انفرادی در زمینه اشتغال توانمند ساخته و تحت پوشش قرار دادیم.

محمدی رسیدن به خودکفایی و تامین معاش خانواده توسط زنان سرپرست خانوار را مهمترین هدف خود اعلام کرد و گفت: توانمند‌سازی زنان سرپرست‌ خانوار گام مهمی در ارتقای سطح فردی و اجتماعی آنان است چرا که این امر سبب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.