تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

نجات یک فرد، نجات جامعه است

  • کد خبر : 15326
  • 06 تیر 1399 - 10:52
نجات یک فرد، نجات جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به آموزه های قرآنی کسی که یک فرد را در جامعه نجات می دهد همانند این است که همه آحاد جامعه را نجات داده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با اعضای ستاد تاکید بر گسترش فعالیت های فرهنگی و آموزشمبارزه با مواد مخدر استان به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و آموزشی در بین خانواده ها و آحاد جامعه در رابطه با اعتیاد و مواد مخدر در رسانه های مختلف بیان کرد: اگر ما بتوانیم در تریبون های مختلف خطر ابتلا به این بلای خانمان سوز را یاد آوری کنیم مطمئنا این مهم تاثیر بسزایی در سلامت جامعه خواهد داشت.

وی بر استفاده از تجربه موفق سایر استان های کشور در موضوع مبارزه با مواد مخدر افزود: در زمینه های مختلف مطالبه گری و ارائه هشدارها و تذکرات لازم به ظرفیت ائمه جمعه و جماعت و روحانیون نیز باید توجه شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به تاکیدات آموزه های دینی بر اهمیت نجات یک فرد در جامعه خاطرنشان کرد: با توجه به آموزه های قرآنی کسی که یک فرد را در جامعه نجات می دهد همانند این است که همه آحاد جامعه را نجات داده است.

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار با اشاره به این که در سال گذشته بیش از ۱۶ تن انواع مواد مخدر کشف شده است گفت:  در این رابطه ۶۵۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

سردار سرتیپ دوم خرم نیا افزود: در سال گذشته ۱۷ هزار و ۳۱ نفر در این رابطه اعم از قاچاقچیان و توزیع کنندگان دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۷۸ قاچاقچی مواد مخدر طی سال جاری اضافه کرد: در این مدت همچنین ۶۲۴ نفر توزیع و مصرف کننده در استان دستگیر شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.