تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در آذربایجان‌غربی برگزار می شود

  • کد خبر : 12929
  • 01 بهمن 1398 - 8:42
نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در آذربایجان‌غربی برگزار می شود
مدیر مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی آذربایجان‌غربی با حضور گسترده فعالان این عرصه در ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ جلال‌الدین اعظمی از برگزاری نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در آذربایجان‌غربی خبر داد و بیان کرد: این رویداد به همت مرکز فضای مجازی سپاه شهداء و با حضور تیم‌های تخصصی تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.

 

وی، افزود: این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

 

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی،تصریح کرد: این رویداد از صبح روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ در ارومیه آغاز می‌شود و به مدت ۴۸ ساعت ادامه دارد و شرکت کنندگان با حضور در محل برگزاری اقدام به تولید و ارائه محتوای خود می‌کنند.

 

اعظمی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در دوره در حوزه‌های پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و غیره، نرم افزار تلفن همراه شامل اپلیکیشن تحت اندروید و نیز بازی سازی شامل بازی تلفن همراه تحت اندروید به رقابت می‌پردازند.

 

وی، اذعان داشت: در این رویداد از ظرفیت گردان‌های سایبری بسیج شهرستان‌ها استفاده شده و ضمن حمایت از تولیدات فاخر، مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.