تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

نصب پنل‌های خورشیدی در محوطه امامزادگان آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13056
  • 08 بهمن 1398 - 8:05
نصب پنل‌های خورشیدی در محوطه امامزادگان آذربایجان‌غربی
معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: پنل‌های خورشیدی در محوطه امامزادگان آذربایجان‌غربی نصب شده و شرکت توزیع برق استان، برق موقوفات، بقاع متبرکه و امام‌زادگان را خرید تضمینی می‌کند.

آیت محمدی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه تولید برق از پنل‌های خورشیدی بیان کرد:در این راستا مقرر شده تا شرکت توزیع برق استان، برق موقوفات، بقاع متبرکه و امام‌زادگان را خرید تضمینی کند.

 

وی با بیان اینکه این خود نوعی سرمایه‌گذاری و کسب درآمد محسوب می‌شود افزود: در این رابطه در گام نخست، سه امام‌زاده و بقاع مترکه در ارومیه و خوی پیش‌بینی شده است.

 

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: معمولا بازگشت سرمایه آن نیز بین چهار تا پنج سال بود و سپس موضوع سوددهی اتفاق می‌افتد.

 

محمدی در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی اظهار داشت: هم اکنون مطالعاتی در زمینه سرمایه‌گذاری در دامپروری، ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای و گیاهان دارویی در حال انجام است و با پایان این مطالعات تا انتهای سال، در شهرهایی همچون خوی، بوکان و سلماس این سرمایه‌گذاری‌ها انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.