تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

نقش مهم و اساسی جامعه دانشگاهی در تکامل و پیشرفت کشور

  • کد خبر : 14740
  • 29 اردیبهشت 1399 - 13:08
نقش مهم و اساسی جامعه دانشگاهی در تکامل و پیشرفت کشور
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نقش جامعه دانشگاهی در تکامل و پیشرفت کشور مهم و اساسی است،گفت: همکاری، رفع موانع، تسریع در انجام امور و صداقت از شاخص های بسیج دانشجویی است.

سردار شهسواری در مراسم معرفی مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی این استان، نقش جامعه دانشگاهی را در تکامل و پیشرفت کشور مهم و اساسی عنوان کرد و اظهار داشت: همکاری، رفع موانع، تسریع در انجام امور و صداقت را از شاحص های بسیج دانشجویی دانست .

فرمانده سپاه شهدای استان وحدت، همدلی و مواسات به وجود آمده در ایام شیوع ویروس کرونا میان مردم و مسئولان و فداکاری جامعه پزشکی را از نشانه های بارز و پرافتخار نظام اسلامی در مقابل چشم جهانیان برشمرد .

حجت الاسلام اسم حسینی مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ارومیه حجت الاسلام طیب نژاد نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی و دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه نیز بر همراهی و همکاری دانشگاه و سایر نهادها با هدف تعالی هر چه بهتر و بیشتر علمی کشور تأکید کردند .

در این مراسم از خدمات سرهنگ عباس زاده مسئول سابق بسیج دانشجویی قدردانی و سید محمود صفری به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی  معرفی شد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.