تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

هجمه به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نشانه ضعف وحقارت آمریکا است

  • کد خبر : 14160
  • 17 فروردین 1399 - 4:14
هجمه به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نشانه ضعف وحقارت آمریکا است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در واکنش به هجمه مقامات آمریکایی علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)گفت: یاوه گویی های مقامات کاخ سفید نشانه ضعف و حقارت است.

حجت‌السلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، در واکنش به هجمه مقامات آمریکایی علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) پیامی صادر کردند.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم شریف ایران اسلامی و مسئولین تلاشگر و انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به خوبی مستحضرید که بدخواهان و یاوه‌گویان آمریکایی در طول چهار دهه از سرافرازی و پیروزی‌های انقلاب اسلامی نیت پلید و دشمنی‌های خود را در هر فرصتی آشکار ساخته و به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی هستند که با فضل الهی در همه آنها تا به امروز ناکام بوده و خواهند بود.

 

حال که در این روزها مقامات خبیث آمریکایی در ایام مقابله جهانی با ویروس کرونا اقدامات موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی و نهادهای انقلابی را می‌بینند و خود در مقابله با این ویروس عاجزند با لجن‌پراکنی‌های خود به دنبال تضعیف اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برآمده‌اند و این خود مدال افتخار دیگریست بر اقدامات جهادی این ستاد که سال‌ها با هوشمندی امام راحل منشأ اقدامات شایسته در بحران‌های مختلف بوده است.

 

اینجانب ضمن حمایت و پشتیبانی قاطعانه از اقدامات جهادی و تأثیرگذار این ستاد در حوزه‌های مختلف، بهداشتی و درمانی، آموزشی، محرومیت‌زدایی، یاوه‌گویی‌های مقامات کاخ سفید را نشانه ضعف و زبونی و حقارت جاودانه آنان دانسته و این واکنش‌ها را استمرار همان دشمنی‌های قدیمی می‌دانم که ملت ایران را قوی‌تر و مستحکم‌تر از پیش کرده و ملت ما را در مسیر تحقق گام دوم انقلاب مصمم‌تر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.