تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰۰ عنوان برنامه در ارومیه برگزار می شود

  • کد خبر : 16212
  • 02 شهریور 1399 - 9:03
همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰۰ عنوان برنامه در ارومیه برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: 400 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می شود.

قهرمان عیوضلو در نشست خبری اظهار داشت: ۴۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های این هفته، تصریح کرد: تجلیل از خانواده ۴۰۰ شهید دفاع مقدس، تجلیل از خادمان ۴۰ مسجد ارومیه، توزیع بسته های معیشتی، افتتاح پروژه های عمرانی، حضور در دانشگاه نازلو و تجدید میثاق با شهدای گمنام، تجلیل از پزشکان عرصه دفاع مقدس و تجلیل از پزشکان عرصه سلامت از مهمترین برنامه های این هفته هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به ویزیت رایگان بیماران، گفت: اعزام تیم کادر شهید رهنمون برای ویزیت رایگان برای خانواده های نیازمند و ویزیت بیماران شناسایی شده، در منزل این بیماران، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

عیوضلو با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این هفته، اعلام کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس یک باب سالن ورزشی، خانه عالم و ۱۰ خانه محروم  به بهره برداری می رسد.

وی از توزیع بسته های معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح کمک مومنانه، همزمان با هفته دفاع مقدس ۳ هزار بسته معیشتی در ارومیه بین نیازمندان توزیع می شود.

این مسوول یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، عمده برنامه و فعالیت های این هفته در فضای مجازی برگزار می شود.

عیوضلو به موقعیت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس، همچنان شاهد درگیری با اشرار و ضدانقلاب هستیم و این گروهک ها علیه نظام دست به یکی شده اند.

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس استمرار دفاع عاشورا و فرهنگ هم برگرفته از دفاع عاشورا است و با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم، تلاش شده برنامه های هفته دفاع مقدس برگرفته از پیام نهضت عاشورا باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.