تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

همزمان با هفته دولت ۱۲۸ طرح برق‌رسانی در استان به بهره‌بردای می رسد

  • کد خبر : 16171
  • 30 مرداد 1399 - 10:06
همزمان با هفته دولت ۱۲۸ طرح برق‌رسانی در استان به بهره‌بردای می رسد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۲۸ طرح برق‌رسانی در این استان با ۹۰۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر حسن‌بکلو با  اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت، ۱۲۸ طرح برق‌رسانی در این استان با ۹۰۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل رفع ضعف ولتاژ شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه در راستای تقویت برق مشترکان، توسعه فیدر و بالا بردن سطح قدرت مانور شبکه  توزیع، تامین برق مراکز صنعتی و تولیدی، تامین برق چاه‌های کشاورزی، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، تامین روشنایی معابر و ظرفیت‌سازی شبکه برق شهرک‌های  صنعتی استان است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۴۰ کیلومترشبکه فشار متوسط، ۲۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲.۶ کیلومتر شبکه روشنایی و ۳۹۰ دستگاه پست زمینی – هوایی احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال نیز بیان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه در راستای تقویت برق مشترکان و رفع ضعف ولتاژ در سطح استان به طول ۱۶۰ کیلومتر، برق‌رسانی به  ۲ روستای فاقد برق در هریک از شهرستان‌های سردشت، شاهین‌دژ، ماکو، برق‌رسانی به روستای قزلجه علیا در مهاباد، قانی‌قیه در خوی و قزقاپان ترک در تکاب جزو این طرح‌هاست.

حسن‌بکلو ادامه داد: برای اجرای طرح‌های آماده کلنگ‌زنی ۲۸۲ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال اعتبار برآورد شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.