اکبر حسن بکلو بیان کرد: در جهت به حداقل رساندن مراجعات حضوری، میزهای خدمت هر معاونت در محل سالن ورودی شرکت با حضور افراد متخصص معاونتها راه اندازی شد .
وی افزود : همکاران زحمتکش این شرکت در همه واحدها بخصوص در واحدهای اتفاقات، عملیات، روشنایی معابر و تعمیرات شبکه به لحاظ حفظ پایداری شبکه و تامین برق مطمئن و رفع خاموشی ها، همراه با حافظان سلامت بصورت شبانه روزی در صف مقدم خدمتگزاری به مردم قرار دارند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نسبت به غربالگری و تست روزانه پرسنل و مراجعین شرکت با دستگاه تب سنج و دستگاه های ترموویژن جهت حرارت سنجی و کنترل فشار خون پرسنل و سنجش اکسیژن خون با استفاده از دستگاه انگشتی پالس اکسیومتر اقدام می شود.
حسن بکلو خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی برای همکاران به طرق مختلف اقدام شده است و در ورودی شرکت نسبت به گندزدایی خودروهای ورودی اقدام می شود ضمن اینکه جهت گندزدایی کفش همکاران و مراجعان به شرکت حوضچه ضدعفونی کننده کفش ها در ورودی درب شرکت قرار گرفته و مواد ضدعفونی کننده و دستمال کاغذی نیز در کلیه راهروها و در ورودی آسانسورها و درب های ورودی و خروجی در دسترس همگان قرار دارد .
وی از دیگر اقدامات اداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به جایگزینی حضور و غیاب با استفاده از سیستم تشخیص چهره یا کارتی به جای سیستم انگشت زنی اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی خدمات غیرحضوری در سایت شرکت به آدرسwww.waepd.ir و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) از فعالیت های ارزشمند در همین راستا می باشد .