تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

هیچ تصمیمی درباره برگزاری پیاده‌روی اربعین قطعی نشده است

  • کد خبر : 16350
  • 11 شهریور 1399 - 10:09
هیچ تصمیمی درباره برگزاری پیاده‌روی اربعین قطعی نشده است
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: با وجود اینکه برخی‌ها از برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین سخن می‌رانند اما این موضوع تاکنون قطعی نشده است.

محمدرضا ندیری با اشاره به موضوع پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: با وجود اینکه برخی‌ها از برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین سخن می‌رانند اما این موضوع تاکنون قطعی نشده و هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: ستاد مرکزی اربعین تاکید دارد که جلسات این ستاد ادامه داشته و بحث و بررسی‌های لازم در این رابطه انجام شود و بی‌شک در صورت برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین نیز، همانند سالیان گذشته به صورت میلیونی انجام نخواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به حج تمتع افزود: حجاج آذربایجان‌غربی برای پرداخت قسط دوم حج تمتع خود تا ۱۲ شهریور فرصت دارند.

وی بیان کرد: زائرانی که در سال ۱۴۰۰ به حج تمتع اعزام می‌شوند، فرصت چند روزه به آنها داده شده که قسط دوم خود را پرداخت کنند ضمن اینکه تمامی حجاج قسط اول خود را به طور کامل واریز کرده‌اند.

ندیری اظهار داشت: متاسفانه در استان آذربایجان‌غربی تنها ۲۰ درصد نسبت به واریز قسط دوم خود اقدام کرده و ۸۰ درصد بقیه تاکنون واریز نکرده‌اند و بنابراین با توجه به اینکه ارزی که برای حجاج خریداری می‌شود به قیمت امسال انجام می‌شود اگر آنها به موقع قسط دوم خود را واریز نکرده و آن را برای سال آینده موکول کنند، به قیمت ارز سال بعد یعنی نرخ روز محاسبه شده و ممکن است مجبور به واریز دو برابر هزینه شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.