تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

واردات مواد ضدعفونی کننده از چین

  • کد خبر : 13825
  • 22 اسفند 1398 - 5:51
واردات مواد ضدعفونی کننده از چین
استاندار آذربایجان غربی گفت: نیازهای بهداشتی و ضدعفونی کننده به زودی از کشورهای چین، ژاپن و برخی کشورهای همسایه خریداری و در استان توزیع می شود.

محمد مهدی شهریاری در جلسه ستاد کرونا با بیان اینکه با توجه به کمبود مواد بهداشتی وضدعفونی در استان بیان کرد: نیازهای بهداشتی و ضدعفونی کننده، اقلامی چون ماسک و الکل با رعایت موازین بهداشتی به زودی از کشورهای چین، ژاپن و برخی کشورهای همسایه خریداری و در استان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به ضرورت همدلی و وفاق در جامعه برای غلبه بر کرونا ویروس و تقدیر از جامعه پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه، افزود: با پزشکان و درمانگاه‌هایی که به بهانه کرونا ویروس مطب و درمانگاه‌ها را تعطیل کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده‌اند برخورد می‌شود.

 

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان، تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به کاستن از نیروهای خود در این ایام اقدام کنند.

 

شهریاری خاطرنشان کرد: با توجه به ذخیره کافی اقلام اساسی در استان، فروشگاه‌ها رصد شوند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

 

وی با اشاره به ذخیره کافی اقلام اساسی در استان برای نانوایان اظهار کرد: سهمیه آنان نیز بیشتر می‌شود تا مردم دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

 

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در زمینه اطلاع رسانی مبارزه با ویروس کرونا ، اضافه کرد: همکاری مردم و رسانه‌ها در شکست دادن کرونا ویروس اصلی مهم و اساسی است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.