تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

وحدت حوزه و دانشگاه به معنی یکی شدن این دو نهاد نیست/ لزوم نگاه مشترک به آینده

  • کد خبر : 12221
  • 23 آذر 1398 - 7:41
وحدت حوزه و دانشگاه به معنی یکی شدن این دو نهاد نیست/ لزوم  نگاه مشترک به آینده
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به معنی یکی شدن این دو نهاد نیست و هدف از وحدت حوزه و دانشگاه اتحاد در اهداف و آرمان ها و رسیدن به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور است.

حجت الاسلام عسگر دیرباز با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه به معنی یکی شدن این دو نهاد نیست، بیان داشت: هدف از وحدت حوزه و دانشگاه اتحاد در اهداف و آرمان ها و رسیدن به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور است.

 

وی افزود: برای ایجاد وحدت و شکوفایی و توسعه علم در جامعه ایجاد وحدت در حوزه و دانشگاه امری ضروری است.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید تلاش شود پژوهش های دو نهاد دانشگاه و حوزه عملی ترو کاربردی شود، تصریح کرد: برای تقویت پژوهش عملی باید ارتباط بین حوزه و دانشگاه بیش از گذشته افزایش یابد و نقاط ضعف و کم و کاستی های دو نهاد برطرف شود.

 

حجت الاسلام دیرباز خاطر نشان کرد: مسئولان باید به نقاط مشترک بین حوزه و دانشگاه بها دهند چرا که اختلاف بین حوزه و دانشگاه باعث ایجاد اختلاف در جامعه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید نگاه مشترک به آینده داشته و با پژوهش های مشترک در راستای ارتقای علمی و رفع مشکلات جامعه تلاش کنند، ادامه داد: دولت برای حل بحران های اجتماعی باید سراغ دو نهاد حوزه و دانشگاه برود چرا که این دو نهاد در هدایت فکری جامعه نقش تاثیر گذاری دارند.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جدایی دو نهاد حوزه و دانشگاه از یکدیگر باعث اجرایی شدن نقشه تفرقه دشمن می شود،  اذعان داشت: برای تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور باید تبادل نظر بین حوزه و دانشگاه بیشتر شود که خوشبختانه در سال های اخیر این همکاری و تبادل نظر اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.