تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

ورود بیش از۵۲۰ نفر راننده باری جدید به چرخه حمل و نقل جاده‌ای استان

  • کد خبر : 17057
  • 28 مهر 1399 - 8:15
ورود بیش از۵۲۰ نفر راننده باری جدید به چرخه حمل و نقل جاده‌ای استان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ورود بالغ بر ۵۲۰ نفر راننده باری در شش ماهه نخست سال جاری به چرخه حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

ارسلان شکری اظهارکرد: طبق آمار تعداد رانندگان فعال بخش حمل و نقل تا نیمه نخست سال جاری نزدیک به ۲۶۶۵۰ نفر بوده و تعداد ناوگان باری فعال نیز به بالغ بر ۲۹۸۰۰ دستگاه رسیده است.

وی افزود: عمر متوسط ناوگان باری استان تا پایان شهریور ماه سال جاری ۱۵/۲۵ سال بوده و برای بالغ بر ۳۰۰۰ دستگاه ناوگان باری در شش ماهه نخست سال جاری کارت هوشمند صادر گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: تا پایان نیمه نخست سال جاری افزون بر ۷۴ هزار حلقه لاستیک در سامانه برای توزیع در بخش حمل و نقل جاده‌ای در اختیار حوزه‌های توزیع این استان قرار گرفته که از این تعداد ۶۷۳۰۰ حلقه لاستیک و در واقع ۹۱ درصد آن ما بین متقاضیان دریافت لاستیک توزیع شده است.

شکری به توزیع انواع سایز لاستیک هم اشاره کرد و گفت: انواع لاستیک با سایز‌های ۲۴× ۱۲، ۳۱۵ و ۳۸۵ و سایز‌های کوچک توزیع شده که در این میان لاستیک با سایز‌های کوچک با ۹۷ درصد توزیع رتبه نخست توزیع انواع سایز‌های لاستیک رو به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.