تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

ورود بیش از ۹ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 16719
  • 04 مهر 1399 - 11:02
ورود بیش از ۹ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آدربایجان‌غربی گفت: امسال در مجموع تعداد ۹ هزار و ۸۹۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

محمد اقوامی به عملکرد و شاخص‌های اداره کل تعزیرات حکومتی استان در ۶ ماهه نخست امسال اشاره و اظهار داشت: طی این مدت در مجموع، در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد ۹ هزار و ۸۹۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی افزود: از ۹ هزار و ۸۹۹ پرونده وارده به ۹ هزار و ۸۵۲ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها چهار میلیارد و ۲۵۱ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۳۰۸ ریال محکومیت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از این تعداد پرونده‌ها تعداد ۶ هزار و ۷۸۱ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات بوده، تصریح کرد: علاوه بر آن تعدد دو هزار و ۷۹۷ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۳۲۱ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان بوده است.

وی عنوان کرد: شعب رسیدگی به جرائم در بخش کالا و خدمات از ۶ هزار و ۷۸۱ فقره پرونده وارده به ۶ هزار و ۷۵۹ فقره پرونده رسیدگی و متخلفان را به پرداخت ۹۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۴۳ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی با اشاره به مختومه شدن دو هزار ۷۷۲ فقره پرونده از دو هزار و ۷۹۷ مورد در بخش قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی طی ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: میزان محکومیت صادره در این بخش چهار میلیارد و ۱۴۲ میلیارد  و ۱۲۹ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۶۶ ریال است.

وی تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز از ۳۲۱  فقره پرونده وارده، به ۳۲۱ فقره پرونده رسیدگی و متخلفان را به پرداخت ۱۰ میلیارد و و ۴۱۴ میلیون و ۳۶۰ هزار  ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: به طور کلی متوسط زمان رسیدگی به هر پرونده در این اداره کل هفت روز بوده که نسبت به سال گذشته یک روز کاهش یافته است.

اقوامی به عمده فروانی تخلفات در استان اشاره کرد و گفت: عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عدم ارائه فاکتور خرید، عرضه خارج از شبکه و ضرر و زیان خارج از شبکه از عمده تخلفات گزارش شده به اداره کل تعزیرات استان در طی ۶ ماه بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.