تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

پروژه آزاد راه ارومیه-تبریز در چند هفته آینده تعیین‌تکلیف می‌شود

  • کد خبر : 17328
  • 18 آبان 1399 - 11:02
پروژه آزاد راه ارومیه-تبریز در چند هفته آینده تعیین‌تکلیف می‌شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: پروژه آزاد راه ارومیه-تبریز از جمله مهمترین طرح‌های زیربنایی شمال‌ غرب کشور است که در چند هفته آینده تعیین تکلیف شده و ادامه آن با سرعت پیگیری می‌شود.

وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گوروش، با اشاره به پیگیری اتمام پروژه آزادراه ارومیه-تبریز از معاون زیرساخت وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در سالیان گذشته این پروژه از شورای اقتصاد دولت به بنیاد تعاون ناجا واگذار شد و باید قطعه سوم پروژه آزادراه ارومیه-تبریز به سرعت پایان یابد.

وی افزود: همچنین در ماه گذشته در جلسه با وزیر راه و شهرسازی در زمینه مطالبات و نواقص این آزاد راه، اطلاعات کاملی به وی ارائه شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آزادراه ارومیه-تبریز از جمله مهمترین طرح‌های زیربنایی شمال‌غرب است که به عنوان حلقه مفقوده آزادراهی ارومیه به پایتخت می‌تواند با کاهش مسیر ترانزیت از پایانه مرزی سرو، نقش مهمی در تسهیل دسترسی به پایانه‌های مرزی استان، رونق گردشگری و کاهش تصادفات داشته باشد.

وی تاکید کرد: بنابراین با توجه به اهمیت این پروژه، مقرر شده تا با تشکیل جلسات معاون وزیر راه و بنیاد تعاون ناجا در هفته‌های آینده، پروژه تعیین تکلیف شده و ادامه آن با سرعت پیگیری شود.

جلال‌زاده تصریح کرد: بی‌تردید پروژه آزادراه ارومیه-تبریز جزو اولویت‌های کاری بوده و با پیگیری‌های مستمر، شاهد به نتیجه رسیدن آن در ماه‌های آینده خواهیم شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.