تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

پلمب۳۶ واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 14650
  • 23 اردیبهشت 1399 - 11:08
پلمب۳۶ واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲ ماه نخست امسال ۳۶ واحد اقامتی غیرمجاز پذیرش مسافر در استان پلمب شدند.

جلیل جباری بیان کرد: این واحدها در راستای مبارزه با کرونا و به علت پذیرش غیر قانونی مسافر با همکاری اداره‌ نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمب شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۹ مورد خانه مسافر، ۳ مورد مهمانپذیر، یک مورد هتل و  ۱۳ مورد سوئیت بوده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان به واحدهای اقامتی ابلاغ شد که از پذیرش هرگونه مسافر خودداری کرده و در صورت تخلف این واحدها پلمب خواهند شد که متاسفانه با این وجود در برخی موارد تخلفاتی مشاهده و با آنها برخورد شد.

جباری با اشاره به خسارات کرونا خاطرنشان کرد: طبق برآوردها خسارت وارد شده به بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: به امید خدا با مهار شیوع کرونا با برنامه‌ریزی برای سفر، راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع دستی و مرمتی و با پرداخت تسهیلات می‌توان رونق را دوباره به این صنعت برگرداند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کرونا در عین حال که خسارت وارد کرد اما موجب شد که استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای همگان به یک الزام تبدیل شود، گفت: این اداره‌کل نیز در طول مدت شیوع کرونا در استان سعی کرد تا با تولید فیلم‌ها و عکس‌هایی در فضای مجازی امکان سفر مجازی به جاذبه‌های گردشگری و طبیعی استان را فراهم کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.