تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

  • کد خبر : 14357
  • 29 فروردین 1399 - 5:58
پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
استاندار آذربایجان غربی در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

استاندار آذربایجان غربی در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام محمدمهدی شهریاری به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین ماه تندیس زیبایی از ایثار و شجاعت دلاور مردانی است که در دفاع از میهن حماسه ها آفریده اند. ارتشیان قهرمان؛ پرصلابت و استوار همواره تداعی گر رشادت و مقاومت و مردمداری بوده و در حفظ هویت، کیان و ارزش های متعالی نظام همواره موفق و پیروز بوده اند.

در تداوم تلاشها، شجاعت ها و حماسه آفرینی های ارتش قهرمان در هشت سال دفاع مقدس، امروز شاهد آنیم که با شعار ” ارتش فدای ملت ” در میدان نبرد با ویروس کرونا جان برکف و مخلص حضوری درخشان داشته باشند. این تجلی روشن رشادت و مردمداری همواره در عرصه های کمک به مردم نمود داشته و ارتش دلاور با دستیابی به یک بالندگی فاخر که نشات گرفته از توان جوانان و نیروهای دانشمند ایرانی است ضمن اینکه دوستان و دشمنان را به تحسین واداشته، پشتیبانی عظیم برای روزهای سخت کشور است.

اینجانب ۲۹ فروردین ماه را به خانواده معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام حماسه آفرینان ارتش بویژه قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور تبریک می گویم. توفیق تمامی مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.