تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

پیش بینی اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16030
  • 21 مرداد 1399 - 10:31
پیش بینی اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در آذربایجان غربی
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پیش بینی اجرای 115 کیلومتر شبکه فاضلاب در سال جاری در استان خبر داد.

علیرضا رضوی بیان کرد: اجرای ۶۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب پیش بینی شده از محل اعتبارات عمرانی و ۵۵ کیلومتر نیز از محل اعتبارات جاری خواهد بود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای بوکان، قره ضیاالدین، ارومیه، مهاباد و خوی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تصریح کرد: در خصوص اجرای خطوط انتقال فاضلاب نیز اظهار کرد: برای سال جاری ۹ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پیش بینی شده که در صورت اخذ موافقت نامه های مربوطه و تامین اعتبارات مورد نیاز، در شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب، جالدران، خوی، سردشت و ماکو به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.

علیرضا رضوی ، جمعیت تحت پوشش سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان را ۷۶ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: یک میلیون و ۹۲۳هزار نفر از جمعیت استان درشهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، قره ضیاالدین، مهاباد، میاندوآب و نقده از مزایای سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.