تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

پیگیری امور مردم باید در دستور کار مجلس قرار گیرد

  • کد خبر : 15669
  • 28 تیر 1399 - 10:14
پیگیری امور مردم باید در دستور کار مجلس قرار گیرد
امام‌جمعه میاندوآب‌ گفت:با اینکه مجلس دستگاه اجرایی نیست ولی با برطرف کردن موانع می‌تواند مشکلات مردم را در کوتاه‌ترین زمان حل کند.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت روحیه همدلی و همزبانی بین قوای سه‌گانه افزود: وجود اختلاف نظر بین مسوولان یک امر طبیعی و سلیقه‌ای است ولی نباید به اختلاف در جامعه منجر شود.

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در هر برهه از زمان باید فصل‌الخطاب همه باشد، بیان کرد: پیگیری امور مردم باید در دستور کار مجلس قرار گیرد و با اینکه مجلس دستگاه اجرایی نیست ولی با برطرف کردن موانع می‌تواند مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروز کشور و مردم با آن گریبانگیر هستند، را در کوتاه‌ترین زمان حل کند.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار داشت: از همه مسوولان می‌خواهیم تا با قدرت تمام کارها را پیش ببرند و اجازه ندهند وحدت بین آنان و مردم خدشه‌دار شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به دغدغه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص لزوم استفاده از ماسک از سوی مردم، اظهار داشت: هر چند در این شرایط استفاده از ماسک سخت است ولی باید برای مدتی به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، استفاده از آن را در اولویت قرار دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وکلای ملت را به تعامل با سایر قوا فراخواندند و تاکید کردند: در شرایط حساس سال آخر دولت و همچنین سال اول مجلس، باید دو قوه فضا را گونه ای مدیریت کنند که به کارهای مهم کشور لطمه نخورد.

معظم له با تاکید بر «توجه به مسائل کلیدی و اصلی کشور و پرهیز از دچار شدن به حاشیه‌ها و اولویت دادن به مسائل فرعی»، موضوعات اقتصادی شامل «تولید، اشتغال، مهار تورم، مدیریت نظام پولی و مالی، و عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت» را مسایل اساسی کشور برشمردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.