تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

چهار بانده شدن راه‌های اصلی و نقاط حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 13761
  • 18 اسفند 1398 - 9:48
چهار بانده شدن راه‌های اصلی و نقاط حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: اولویت سال آینده این است که راه‌های اصلی و نقاط حادثه‌خیز آذربایجان‌غربی چهارخطه شوند.

سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به اینکه متاسفانه آذربایجان‌غربی در راه‌های اصلی از شاخص کشور پایین‌تر است بیان کرد: از سوی دیگر جاده‌های استان متناسب با ظرفیت و حجم ترانزیت کالا پیشرفت نکرده است.

 

وی افزود: بنابراین سعی می‌شود براساس اولویت‌بندی با توجه به حجم بالای جاده‌ها، جاده‌ها و بزرگراه‌ها را بزرگ‌تر و افزایش داد تا تصادفات در استان کاهش یابد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از ابتدای امسال برای کاهش تصادفات جاده‌ای، ۴۰ کیلومتر از راه‌های اصلی شمال و جنوب استان مثل سه راهی حیدرآباد به سمت محمدیار چهارخطه شده‌اند که این خود سهم بسیاری در کاهش تصادفات داشته، هر چند که عقب ماندگی زیاد و مطالبات مردمی نیز رو به افزایش است.

 

حمزه‌لو از برنامه‌ریزی برای پایان پروژه محور ارومیه – سرو در نیمه نخست سال آینده خبر داد و اضافه کرد: ۱۳ کیلومتر از این محور باقی مانده و برای توسعه و پیشرفت ارومیه نیز، پایان‌بخشی به این پروژه لازم و ضروری است.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هم اکنون تمامی راه‌های اصلی آذربایجان‌غربی در حال پیمان است و در بحث رونق و توسعه جاده‌های استان نیز نیازمند حمایت‌های مالی هستیم.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.