تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

کاهش ۳۴ درصدی تعداد بستری‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان

  • کد خبر : 16884
  • 15 مهر 1399 - 8:58
کاهش ۳۴ درصدی تعداد بستری‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان
رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: تعداد بستری‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در ۶ ماهه امسال، سه هزار و ۵۱۴ نفر بوده که ۳۴ درصد کاهش را نسبت به مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

باقر بهرامی با اشاره به تعداد کل ماموریت‌های اورژانس استان در ۶ ماهه نخست امسال اظهار داشت: این تعداد در سال جاری ۴۶ هزار و ۵۳۳ فقره بوده که پنج درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن تعداد ماموریت‌های تصادفی هشت هزار و ۷۹۲ بوده که نسبت به مشابه زمان گذشته ۱۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد ماموریت‌های تصادفات شهری تصریح کرد: در این رابطه نیز پنج هزار و ۵۱۳  فقره مأموریت به ثبت رسیده که ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد مصدومان و مجروحان در این مدت پنج هزار و ۹۸۸ نفر بوده است افزود: امسال تعداد مصدومان در تصادفات شهری نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

بهرامی تعداد بستری‌ها را پنج هزار و ۱۶۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تعداد بستری‌ها در مقایسه با مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تعداد کل ماموریت‌های تصادفات جاده‌ای فوریت‌های پزشکی استان بیان کرد: در این راستا نیز سه هزار و ۲۷۹ ماموریت به ثبت رسیده که ۲۷ درصد کاهش داشته است.

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی تعداد کل مصدومان تصادفات جاده‌ای را چهار هزار و ۱۴۳ نفر دانست و اظهار داشت: تعداد مصدومان تصادفات جاده‌ای ۳۳ درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی گفت: از سوی دیگر تعداد بستری‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در این مدت نیز سه هزار و ۵۱۴ نفر بوده که ۳۴ درصد کاهش را نسبت به مشابه سال گذشته نشان می دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.