تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیّران سلامت استان باعث افتخار است

  • کد خبر : 14877
  • 07 خرداد 1399 - 18:29
کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیّران سلامت استان باعث افتخار است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و رییس شورای خیّران سلامت استان گفت: کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیّران عرصه سلامت استان بین ۳۱ استان کشور، باعث افتخار است که باید در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد: فعالیت های این مجمع بسیار گسترده است که همه اینها باید در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این صورت می توان مشارکت عمومی بیشتری را در راستای اهداف این مجمع شاهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: تصریح کرد در سال‌های اخیر شاهد اقدامات عمرانی گسترده در حوزه سلامت در استان بودیم و این فعالیت ها مرهون همت خیّران و مردم بوده است .

حجت‌الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان به همراه امامان جمعه و روحانیّون می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی برای تیلیغ و ترویج فعالیت‌های این مجمع باشند.

مدیرعامل مجمع خیّران سلامت استان نیز در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد این مجمع گفت: با همکاری و حمایت خیّران و مردم، شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و درمانی در شهرهای مختلف استان در سال گذشته بودیم که مهمترین آن‌ها، بخش‌های دیالیز و شبکه های بهداشت در مناطق محروم بود.

دکتر علی تقی‌زاده افشاری افزود: امیدواریم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان طالقانی ارومیه که به عنوان پروژه فاخر در این زمینه در حال آماده سازی و بهره برداری است، بتواند مشکل عمده بیماران دیالیزی در استان را به‌خوبی مرتفع کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.