تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

کشاورزان توصیه‌های بهداشتی لازمه در شرایط کرونایی را رعایت کنند

  • کد خبر : 14169
  • 18 فروردین 1399 - 8:33
کشاورزان توصیه‌های بهداشتی لازمه در شرایط کرونایی را رعایت کنند
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی فعالان در حوزه زراعت استان با توجه به فرا رسیدن فصل کشت بهاره باید موارد بهداشتی را در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا به کار گیرند.

علی عیدی با اشاره به برخی موارد لازم و توصیه‌های بهداشتی در این باره بیان کرد: جلوگیری از انتشار ویروس عامل این بیماری نیازمند عزم جمعی است بنابراین همه مسوول هستند که در زمینه جلوگیری از انتشار این بیماری مشارکت فعال داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه باید همه کشاورزان در حد امکان از ماسک و دستکش مناسب استفاده کنند، افزود: ضروری است لباس کار در مزرعه و لباس استراحت در خانه از همدیگر جدا باشد و در خانه، محلی برای تعویض لباس ها در نظرگرفته شود تا از طریق لباس کار ویروس وارد خانه نشود.

 

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: کشاورزان باید تا پیش از ورود به خانه نسبت به ضدعفونی کفش و چکمه برای جلوگیری از انتقال ویروس به داخل خانه اقدام کنند.

 

عیدی خاطرنشان کرد: ضدعفونی اقلام مورد استفاده، استفاده از دستکش حین انجام موارد لازم برای کشت، اجتناب از دست زدن به صورت حین کار در مزرعه و جلوگیری از ورود افراد متفرقه به مزرعه از مواردی است که باید به صورت جدی رعایت شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.