تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

کشف احشام قاچاق در مرزهای استان

  • کد خبر : 15006
  • 16 خرداد 1399 - 10:57
کشف احشام قاچاق در مرزهای استان
فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: احشام قاچاق به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان کشف شد.

حسین‌خانی از کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان خبر داد.

وی افزود: نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و تلاش دائمی آنها در حراست از کیان مقدس ایران اسلامی  از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان بوده چرا که با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار و جهش مبارزه با قاچاق کالا در راستای منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) در نامگذاری امسال به سال جهش تولید، دست قاچاقچیان و اخلالگران از دخالت در چرخه اقتصادی کشور کوتاه شده است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره‌گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را اصول اجرای عملیات ها در مرزبانی استان بیان کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت  گذشته ، تعداد ۴۵۰ رأس احشام  در مرز های استان کشف و ضبط شده است.

حسین خانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات مرزبانان استان را ۱۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد کرده اند و در این عملیات قاچاقچیان احشام با استفاده از تاریکی شب و  شرایط جغرافیایی و کوهستانی حوزه استحفاظی فرار را بر قرار ترجیح دادند.

وی خاطرنشان کرد: مرزنشینان به منظور صیانت و پاکسازی روستاهای مرزنشین از وجود افراد مجرم یا سودجو، در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های سوء قاچاق کالا در چرخه اقتصادی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پاسگاه محل، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنیت پایدار در مناطق مرزی باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.