تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

کشورهای غربی از گسترش اسلام هراس دارند

  • کد خبر : 16524
  • 22 شهریور 1399 - 10:36
کشورهای غربی از گسترش اسلام هراس دارند
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جسارت و توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشانه ضعف و ناشی از گسترش اسلام در کشورهای مختلف است.

حجت‌الاسلام جواد شبستری ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم(ص) اظهار داشت: تکرار اهانت نشریه فرانسوی به ساحت حضرت محمد (ص) نشانه ضعف غرب زده‌ها در مقابل اسلام و مسلمین است.

وی افزود: کشورهای غربی که خود را مهد آزادی و تمدن می‌دانند در مقابل چنین اهانتی سکوت کرده و  گاهی هم توهین‌کنندگان را تشویق می‌کنند چرا که از گسترش اسلام هراس دارند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وظیفه تمامی آزادی‌خواهان جهان این است که در مقابل این جسارت بایستند، گفت: دنیای غرب نمی‌تواند آزادی را به معنای جسارت و توهین به مقدسات دین اسلام بداند و اگر شخصی به مسئولان فرانسه توهین کنند تحمل نداشته و واکنش نشان می‌دهند بنابراین اجازه داده نمی‌شود عده‌ای نادان به ساحت مقدسات مسلمانان توهین کنند.

وی خاطرنشان کرد: جسارت و توهین  نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برای نخستین بار نبود و این نشانه ضعف و ناشی از گسترش اسلام در کشورهای مختلف است که گاه و بیگاه از مدعیان آزادی مشاهده می‌شود.

شبستری با اشاره به سکوت برخی حکام مسلمان به چنین اهانتی، تصریح کرد: برخی حکام مسلمان سرسپرده آمریکا بوده و رابطه آشکار و مخفی با صهیونیست‌ها دارند و به دنبال تعهد و تفید و مبانی دینی نیستند و در ظاهر هم چنین عملی را محکوم کرده اما همکار و دست‌نشاننده آمریکا هستند.

وی افزود: وقتی این کشورها روابط خودشان را با اسرائیل علنی می‌کنند و هیچ ترسی ندارند، مسلما در مقابل اهانت آنان نیز سکوت اختیار کرده و موضع خاصی ندارند.

شبستری خاطرنشان کرد: شرایط دنیا به گونه‌ای است که استقبال از اسلام روز به روز گسترش پیدا کرده و به همین خاطر برخی کشورها به دنبال جلوگیری از آن هستند و قصد حواس‌پرتی مسلمانان و دور کردن آنان را از حاشیه اصلی دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.