تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

کلاس های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بصورت آنلاین و مجازی برگزار می شود

  • کد خبر : 13850
  • 23 اسفند 1398 - 8:46
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی بصورت انلاین خبر داد.

سید جعفر ایرانی بیان کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای حفاظت از سلامتی فراگیران جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تا برقراری کلاسها حالت عادی، کلاسهای آموزشی زبان بصورت آنلاین و مجازی جهت ارتباط با فراگیران و جبران عقب افتادگی دروس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، افزود: در کلاس های آنلاین  جهاددانشگاهی آذربایجان غربی امکان ضبط کردن کلاس ها و مشاهده مجدد وجود دارد و امکان نظرات خانواده‌ها بر روند تدریس مدرسین وجود دارد.

 

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تصریح کرد: کلاس های آموزش آنلاین طبق برنامه ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران جهاد و مدرسین هرسطح از ۲۰ اسفند ماه در تمامی مراکز جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با نظارت مستقیم معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان و کارشناسان آموزش شروع شد.

 

ایرانی خاطر نشان کرد: آموزش از طریق سایت Lms.eight.ir به صورت کاملاً رایگان برای فراگیران جهاد دانشگاهی صورت می گیرد.

 

وی اظهار کرد: محتواهای آموزشی به صورت مجازی در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد و  فیلم‌ها و مطالب آموزشی با توضیح اساتید در بستر اینترنت بارگذاری می‌شود.

 

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری مجدد کلاسهای حضوری مراکز آموزشی زبان و دوره های تخصصی کوتاه مدت  جهاد دانشگاهی تابع وضعیت و شرایط کشور و تصمیمات شورای علمی جهاد دانشگاهی و ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که امیدواریم با بهبود شرایط موجود کلاس های حضوری مجددا برپا شود.

 

ایرانی گفت: حتی با بهبود شرایط و رفع خطر کرونا آموزش مجازی برای داوطلبانی که به هر دلیل امکان حضور در کلاسهای حضوری را ندارند ادامه خواهد داشت و سعی ما هم این است که هر ترم تعداد بیشتری رشته و دوره به دوره های مجازی اضافه کنیم.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.