تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

کمبودی در عرضه آرد و نان وجود ندارد

  • کد خبر : 17604
  • 04 آذر 1399 - 9:41
کمبودی در عرضه آرد و نان وجود ندارد
فرماندار ارومیه گفت: تشکیل صف مقابل نانوایی ها ارتباطی به کمبود آرد ندارد و جو روانی حاکم بر جامعه سبب تشکیل این صف ها شده است.

علیرضا ملامحمدی زاده بابیان اینکه محدودیت های کرونایی از اول آذر در تمامی سطح شهرستان و مبادی ورودی و خروجی آغاز شده است،افزود: ۵۰ تیم نظارتی و ۹ تیم سرناظر بر عملکرد اصناف در این مدت نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه همکاری اصناف از آغاز احرای محدودیتها فوق العاده مطلوب بوده است،اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد اصناف در این مدت محدودیت ها را رعایت کرده اند.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه تمامی ارگانها و نهادها، علی الخصوص اصناف و مردم همکاری فوق العاده مطلوبی داشته اند.

ملامحمدی زاده ادامه داد: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر را رعایت کرده و از هرگونه شرکت در تجمعات و محافل خانوادگی خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در سطح شهر را رعایت کنند.

فرماندار ارومیه همچنین با تاکید براینکه مردم بیش از نیاز خود نان نخرند،افزود: هیچگونه کمبودی در عرضه آرد و نان وجود ندارد و تشکیل صف مقابل نانوایی ها ارتباطی به کمبود آرد ندارد و جو روانی حاکم بر جامعه سبب تشکیل این صف ها شده است.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه محدودیت های کرونایی سبب شده تا جو روانی در جامعه ایجاد شود، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از مردم به اطلاعیه های ستاد مبارزه با کرونا  توجه نکرده و گمان می کنند تمام مشاغل در محدودیت های کرونایی تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه نانوایی ها جزو مشاغل گروه یک بوده و در هر شرایطی دایر هستند، گفت: شهروندان بیش از نیاز خود نان در خانه دپو نکنند.

فرماندار ارومیه هرگونه شایعه مبنی بر تعطیلی نانوایی ها را تکذیب کرد و افزود: نان مهم ترین کالا در سبد خانوارهای ارومیه ای است و تلاش شده تحت هیچ شرایطی نانوایی ها تعطیل نشوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.