تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

کمبود کپسول گاز در آذربایجان‌ غربی تکذیب شد

  • کد خبر : 16454
  • 18 شهریور 1399 - 9:26
کمبود کپسول گاز در آذربایجان‌ غربی تکذیب شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن تکذیب کمبود کپسول گاز گفت: هیچ مشکلی در تامین کپسول گاز خانواده‌هایی که از گاز طبیعی در آذربایجان‌ غربی برخوردار نیستند وجود ندارد.

احمد مجرد با اشاره به ذخیره‌سازی اطلاعات کل خانوارها و توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی و شارژ سهمیه در کارت‌های بانکی اظهار داشت: خانوارهای که هم‌اکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند از گاز مایع به‌منظور پخت و پز استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶۰ هزار خانوار در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند که ماهانه سه کپسول رقمی معادل سه هزار تن گاز مایع بین این خانوارها توزیع می‌شود و در این زمینه هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۵۰ عامل توزیع‌کننده سیلندر گاز مایع در استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر قیمت هر کپسول گاز مایع در استان ۹ هزار و ۷۰۰ تومان است.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح توزیع و دریافت سوخت سریع‌تر و آسانتر بین خانوار و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه است.

مجرد تصریح کرد: افرادی که در سامانه Newtejaratasan.niopdc.ir ثبت‌نام می‌کنند، کارت بانکی و کلیات را ثبت و مشمول این طرح می‌شوند و با مراجعه به عاملان توزیع مبلغ عادلانه و سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: تحویل گاز مایع به بخش‌های صنفی و صنعتی بدون ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی امکان‌پذیر نبوده و با متخلفان عرضه خارج از شبکه با همکاری سازمات صمت و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد و واحدهای صنفی، تالارها و کارگاه‌ها هم که دارای پروانه هستند می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه عنوان کرد: چیزی با عنوان سبد سوختی گاز مایع برای خودروهای شخصی و عمومی در استان وجود ندارد و شرکت متبوع متعهد به تامین چنین سهمیه سوختی نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.