دکتر علیرضا رضوی بیان کرد: در اجرای سیاست های کلان مقام عالی وزارت نیرو در خصوص یکپارچه سازی ارائه خدمات در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستائی ، با هماهنگی انجام شده با حوزه های مرتبط در شرکت محترم مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای بهمن ماه سالجاری تمامی ۲۸۳۸ روستای استان آذربایجان غربی از طریق امکانات و تجهیزات موجود و با تکیه بر توان داخلی شرکت تحت پوشش ارائه خدمات مرکز ۱۲۲ قرار گرفته اند .
وی افزود: در مرکز ارتباطات مردمی ( ۱۲۲ ) شرکت آب و فاضلاب در شرایط عادی حداقل روزانه ۸۵۰ تا ۹۰۰ پرونده در زمینه های مختلف فوریتی ( اتفاقات آب و فاضلاب ) ، درخواست های مشترکین از خدمات غیر حضوری ، گزارشات مردمی ، انتقادات و پیشنهادات و … از طریق ورودی های مرکز ثبت ، پاسخگوئی و پیگیری می شود .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مرکز ۱۲۲ بعنوان چشم بینا و گوش شنوای شرکت است و افزایش رضایت مندی مردم و مشترکین ، توسعه ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک ، کاهش هزینه ها ، جلوگیری از تردد های غیر ضروری از عمده ترین اهداف این اقدام می باشد