تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

۱۲۰ صندوق محله برای زنان روستایی در استان فعال است

  • کد خبر : 15987
  • 18 مرداد 1399 - 12:37
۱۲۰ صندوق محله برای زنان روستایی در استان فعال است
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲۰ صندوق خرد محله زنان روستایی در این استان فعال است و حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر از زنان روستایی این استان عضو این صندوق‌ها هستند.

علیرضا آخوندزاده بیان کرد: هر صندوق حدود ۲۵ تا ۳۰ نفر عضو فعال دارد تا با بهره‌مندی از خدمات صندوق‌های خرد محلات زنان روستایی معیشت خانواده‌ها و بانوان روستایی افزایش یابد.

وی اظهار داشت: برای توانمندسازی بانوان این استان ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات طی ۲ سال گذشته تاکنون به صندوق‌های خرد محلات زنان روستایی این استان پرداخت شده‌است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: این میزان تسهلات در قالب ۱۱۸ فقره پرونده اشتغال‌زایی به متقاضیان در آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

آخوندزاده ادامه داد: در مرحله نخست به هر نفر از اعضای درخواست کننده ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود و در مراحل بعدی نیز با توجه به اعتبار صندوق خرد، طی هر مرحله به اعضای آن تسهیلات اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: اعضای هر صندوق خرد محله زنان روستایی می‌توانند از تسهیلات صندوق خرد محلات بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: این صندوق‌ها ماهیت توسعه‌ دارد و علاوه بر تامین منابع مالی باعث توانمندسازی اجتماعی زنان روستایی می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: بالابردن سطح معیشتی خانواده‌ها در روستاها و همچنین افزایش سطح درآمد خانوارهای روستایی از دیگر اهداف راه‌اندازی صندوق‌های خرد محله زنان روستایی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.