تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

۱۳.۵تن فرآورده‌ خام دامی فاسد در آذربایجان‌غربی کشف و معدوم شد

  • کد خبر : 14029
  • 05 فروردین 1399 - 8:02
۱۳.۵تن فرآورده‌ خام دامی فاسد در آذربایجان‌غربی کشف و  معدوم شد
معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳ تن انواع فرآورده‌های خام دامی در هفته اول اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز کشف، ضبط و معدوم‌ شد.

غلامرضا ملکی با بیان اینکه ۶ مرکز عرضه متخلف در جریان این کشفیات پلمب شد، اظهار داشت: اداره‌کل دامپزشکی با قدرت تمام در حوزه‌ وظایف قانونی خود قدم برداشته و در این راستا با متخلفان بهداشتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی می‌کند.

 

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک یا سایر تخلفات در عرضه فرآورده‌های خام دامی، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان اعلام کنند.

 

معاون سلامت دامپزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد:  اکیپ‌های ثابت و سیار در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها، قصابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی نظارت دارند.

 

ملکی خاطر نشان کرد: تمامی کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت کامل دامپزشکی بوده و مصرف کنندگان می‌توانند محصولات این مراکز را با اطمینان کامل مصرف کنند.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.