تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شد

  • کد خبر : 16027
  • 21 مرداد 1399 - 10:28
۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شد
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شده است.

محمد رضا آمیان بیان کرد: در سال جاری ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی استان ابلاغ شده که اولویت تخصیص این اعتبارات با طرح های  باقی مانده سال قبل و طرح های اولویت دار جدید است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای اشتغال روستایی و عشایری آذربایجان غربی ۴۲۰ میلیارد تومان پرداخت شد، تصریح کرد: سال گذشته استان جز استان های  برتر در حوزه پرداخت اعتبارات اشتغال زایی روستایی بود.

آمیان با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی کمترین انحرافات را در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی در کشور دارد، خاطر نشان کرد: انحرافات در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در کل کشور وجود دارد و مختص استان ما نیست بنابراین برای جلوگیری از انحرافات در پرداخت تسهیلات و اجرایی کردن طرح های اشتغال زایی نظارت ها به صورت کمیته ای و مداوم صورت می گیرد و با متخلفان برخورد و تسهیلات عودت گرفته می شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، اولویت با زنان سرپرست خانوار است، اظهار کرد: در سال جاری ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار برای این حوزه به استان تزریق شده که نسبت به سال گذشته که ۵.۸ میلیارد تومان بوده با کاهش روبرو است.

وی یاد آور شد: از ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای متقاضیان مالیاتی تاکنون تنها ۲۲۰میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.