تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

۲۱۰ بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی شد

  • کد خبر : 16899
  • 16 مهر 1399 - 10:41
۲۱۰ بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی شد
رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

علی احمد آقاپور اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای حدود ۲۱۰ نفر و فوت ۲۱ نفر بر اثر این بیماری در استان بودیم که نشان می‌دهد شیوع بیماری در اوج قرار دارد.

 وی افزود: شدت و سرعت ابتلا به بیماری کرونا و جان‌باختن شهروندان بر اثر این بیماری همچنان در استان افزایش دارد و همچنان شاهد فوت تعداد زیادی از شهروندان در استان بر اثر این بیماری هستیم.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۹۲۶ نفر رسیده که از این تعداد ۴۹۲ نفر مشکوک و ۴۳۴ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقاپور خاطرنشان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۸۴ نفر بوده که از این تعداد، ۴۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

وی با اشاره به افزایش ۱۹ نفری تعداد فوت شدگان براثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به یک‌هزار و ۱۴۹ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت فوتی‌های ناشی از کرونا در ۱۰ شهرستان آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: از کل فوتی‌های دیروز بر اثر شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی، ۶ نفر مربوط به ارومیه و چهار نفر مربوط به میاندوآب بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.